Efektívny accounting

 

Efektívne spravovanie zákazníkov.
Interaktívny kurz ako udržiavať vzťahy a zvyšovať potenciál zákazníkov.

Termín a rozsah kurzu:

  • odporúčaný rozsah kurzu: 14 hodín/ 2dni
  • odporúčaný počet účastníkov: 3 - 8


Lektor kurzu:

  • Mgr. Pavol Rako

 
Ciele kurzu:

  • uvedomiť si miesto a úlohu accont managera v popredajnom procese
  • pochopiť popredajný cyklus, jeho fázy a zákonitosti
  • osvojiť si techniky predaja a accountingu
  • pochopiť, že úspech vzťahu zo zákazníkom závisí nielen od zvládnutia predajných techník a servisu, ale je priamo úmerný „mentálnemu nastaveniu“ account managera

 
Cieľová skupina:

  • account manažéri, obchodní zástupcovia, predajcovia, obchodní manažéri, ...

 
Obsahová náplň:

  • obsahová náplň kurzu je ilustratívna – modifikuje sa podľa potrieb a požiadaviek klienta
  • technická rovina: techniky a postupy v jednotlivých fázach accountingu

            príčiny fluktuácie existujúcich zákazníkov
       
    zákaznícky orientovaný prístup a zásady orientácie na zákazníka
       
     štruktúra a fázy obchodného stretnutia
       
    analýza stavu existujúceho riešenia – hľadanie rezervy a potenciálu na rozvoj
       
    prehĺbenie ďalšej spolupráce – efektívne techniky a postup
       
    potvrdenie riešenia a následné aktivity

  • motivačná rovina: „naštartovanie“ aktivít a nasadenia
  • mentálna rovina: „tajomstvo mentálneho nastavenia“ úspešného accounta

 
 

Cena kurzu:

  • 320 € (sme neplátca DPH) / 1 osoba – cena sa môže meniť dohodou podľa konkrétne vytvoreného kurzu – jeho rozsahu a náročnosti  

 
Cena zahŕňa:

  • konzultáciu s kompetentným manažérom – zadanie cieľov kurzu
  • praktické mapovanie situácie – 1 deň s referenčným accountom, „mystery shopping“, ...
  • zostavenie individuálne zacieleného kurzu
  • školiace a tréningové materiály pre účastníkov
  • manuál accounta pre účastníkov kurzu
  • spätnú väzbu pre riadiaceho manažéra

 
V prípade záujmu nás kontaktujte –
Napíšte nám