Efektívny accounting
Efektívne spravovanie zákazníkov.
Interaktívny kurz ako udržiavať vzťahy a zvyšovať potenciál zákazníkov.
Termín a rozsah kurzu:
- odporúčaný rozsah kurzu: 14 hodín/ 2dni
- odporúčaný počet účastníkov: 3 - 8
Lektor kurzu:
- Mgr. Pavol Rako
Ciele kurzu:
- uvedomiť si miesto a úlohu accont managera v popredajnom procese
- pochopiť popredajný cyklus, jeho fázy a zákonitosti
- osvojiť si techniky predaja a accountingu
- pochopiť, že úspech vzťahu zo zákazníkom závisí nielen od zvládnutia predajných techník a servisu, ale je priamo úmerný „mentálnemu nastaveniu“ account managera
Cieľová skupina:
- account manažéri, obchodní zástupcovia, predajcovia, obchodní manažéri, ...
Obsahová náplň:
- obsahová náplň kurzu je ilustratívna – modifikuje sa podľa potrieb a požiadaviek klienta
- technická rovina: techniky a postupy v jednotlivých fázach accountingu
príčiny fluktuácie existujúcich zákazníkov
zákaznícky orientovaný prístup a zásady orientácie na zákazníka
štruktúra a fázy obchodného stretnutia
analýza stavu existujúceho riešenia – hľadanie rezervy a potenciálu na rozvoj
prehĺbenie ďalšej spolupráce – efektívne techniky a postup
potvrdenie riešenia a následné aktivity
- motivačná rovina: „naštartovanie“ aktivít a nasadenia
- mentálna rovina: „tajomstvo mentálneho nastavenia“ úspešného accounta
Cena kurzu:
- 320 € (sme neplátca DPH) / 1 osoba – cena sa môže meniť dohodou podľa konkrétne vytvoreného kurzu – jeho rozsahu a náročnosti
Cena zahŕňa:
- konzultáciu s kompetentným manažérom – zadanie cieľov kurzu
- praktické mapovanie situácie – 1 deň s referenčným accountom, „mystery shopping“, ...
- zostavenie individuálne zacieleného kurzu
- školiace a tréningové materiály pre účastníkov
- manuál accounta pre účastníkov kurzu
- spätnú väzbu pre riadiaceho manažéra
V prípade záujmu nás kontaktujte – Napíšte nám